Projectaanpak

Ondanks een snelle doorlooptijd en een korte leercurve volgen wij een aantal vaste stappen, zodat alle betrokkenen weten waar ze aan toe zijn.

In 5 stappen naar een nieuwe omgeving met een volledige conversie vanuit het huidige systeem. Binnen 2 dagen weer volledig aan het werk! Medewerkers kunnen altijd bellen of mailen met onze collega's van de Service Desk als er vragen of opmerkingen zijn. We staan voor iedereen klaar, zonder ingewikkelde belmenu's of extra kosten.

Het starten met Notarisdossier begeleid ik. Het leuke aan Notarisdossier is de enorme ontwikkeling die het systeem doormaakt. Nieuwe functionaliteiten die klanten positief blijven verrassen!
Jacky Vernimmen

Stap 1: Inventarisatie

De specifieke invulling van een kantoor wordt in kaart gebracht. Er wordt gekeken naar de samenwerking met de systeembeheerder, de boekhouding, naar de modellen en huisstijlen. De definitieve planning wordt vastgesteld en besproken.

Stap 2: Afstemming en inrichting

De inrichting wordt gedaan door de medewerkers van Notarisdossier. Het notariskantoor levert de gevraagde gegevens en modellen aan. De afstemming met systeembeheer en financiële partners verloopt op de achtergrond.

Stap 3: Conversie van gegevens

Zonder dat iemand op het kantoor het merkt wordt er een volledige conversie gedaan van de gegevens uit het huidige systeem. Daarvoor hebben we al een proefconversie gedaan, zodat eventuele verassingen niet tijdens de definitieve conversie naar voren komen.

Stap 4: Opstarten

De eerste werkdag direct op het nieuwe systeem! Dit gaat gecombineerd met twee dagdelen training en vervolgens training-on-the-job. "Je leert tenslotte het meeste door het gewoon te gaan doen!"

Stap 5: Nazorg

De ondersteuning valt niet in één keer weg... we blijven een aantal dagen op locatie om de medewerkers te ondersteunen met het gebruik van de nieuwe software. Ook zijn we op werkdagen van 8:30 tot 17:30 bereikbaar om de medewerkers telefonisch te helpen.