Modules

Notarisdossier is modulair opgezet. Alle modules maken onderdeel uit van onze totaaloplossing en een aantal modules zijn ook los te gebruiken. Deze modules richten zich op de ondersteuning van de digitale communicatie met de cliënt. Veilige, eenvoudige én persoonlijke communicatie voor, gedurende én na een dossier is wat de combinatie van deze modules doet. Daarbij zijn deze modules te koppelen aan de huidige notariële software.

Gebruiksvriendelijk systeem!

Altijd een duidelijke uitleg bij vragen en een snelle oplossing voor problemen. Dirict is voortdurend bezig met de verdere ontwikkeling van het systeem. Een prettige samenwerking!
Seydlitz Notarissen

Modules koppelen met andere notarissoftware

Notarisdossier heeft koppelingen met de andere softwarepakketten voor het notariaat, zoals Van Brug (Codex, NIS), Quantaris (Qu-BIS) of Devoon (NextAssyst). Zo kan je gebruik maken van de unieke functionaliteiten die Notarisdossier biedt zonder gegevens over te typen. Het werken met de modules zorgt voor het veilig communiceren met cliënten via het Online Dossier of voor het handig werken met de digitale vragenlijsten en offertes.

Online Dossier

Met het Online Dossier heeft de cliënt inzicht in zijn of haar dossiers. Ook makelaars, adviseurs en andere verwijzers kunnen toegang krijgen tot alle dossiers waar ze bij betrokken zijn. Zo hebben ze altijd een actueel overzicht van de dossiers die op dat moment bij het kantoor lopen. Je cliënten kunnen tijdens en na de periode dat hun dossier loopt, alle correspondentie, afrekeningen, concepten en digitale afschriften eenvoudig raadplegen. Ook lang nadat een dossier is afgesloten.

Offertes en opdrachtbevestigingen

Een nette offerte in jullie eigen huisstijl geeft een professionele indruk. Als modern notariskantoor kan je snel en overzichtelijk offertes versturen met de Offertemodule. De potentiële cliënten kunnen de offerte rustig in overweging nemen en de offerte accepteren door één druk op de knop. Daarnaast hebben jullie overzicht over het hele proces. Door het handige overzicht is inzichtelijk wat het aantal verstuurde, geaccepteerde en openstaande offertes is.

Digitale vragenlijsten

Met de Vragenlijsten kun je digitaal informatie van cliënten uitvragen. Wanneer een cliënt bijvoorbeeld een huis koopt stuur je de vragenlijst ‘Aankoop huis’ zodat je in één overzicht ziet hoe de financiering is geregeld, wat de gegevens van de hypotheek zijn en of er een tussenpersoon bij betrokken is. Voor de cliënt is het heerlijk om op de bank via de tablet de vragenlijst te doorlopen. Dit is een gegarandeerd succes!

Wij geloven dat een notaris meerwaarde creëert door méér te zijn dan alleen die ene akte.
Jacky Vernimmen

Relatiebeheer

De module Relatiebeheer filtert het hele bestaande cliëntenbestand. Het vaak omvangrijke cliëntenbestand wordt inzichtelijk gemaakt door de geavanceerde filters. Daarnaast is het mogelijk om zelf cliënten in doelgroepen te plaatsen, zodat ze later weer terug te vinden zijn. Bijvoorbeeld: je stuurt iedereen die in het afgelopen jaar in de zaaksoort 'Hypotheek' zit een bericht dat de digitale kopie van de nota van afrekening nog klaar staat in het Online Dossier. Super attent en handig!

Betaalbestanden

Notarisdossier biedt de mogelijkheid om betaalbestanden te genereren die automatisch verwerkt kunnen worden. Deze module is alleen te gebruiken met onze totaaloplossing. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Managementinformatie

Uiteraard biedt Notarisdossier standaard uitgebreide rapportages en overzichten. Voor kantoren die meer inzicht willen biedt Dirict samen met RSult een uitgebreid Business Intelligence dashboard aan. Dit BI-dashboard haalt gegevens uit alle operationele- en financiële systemen om zo een totaaloverzicht te geven van je organisatie. Ook als je samenwerkt met advocaten of fiscalisten en ongeacht het aantal vestigingen en medewerkers. De BI-software waar wij voor gekozen hebben is Ezora.